TRANSLATE THE BLOG

tisdag 3 november 2015

Glassfrossa och Krossad telefon.

Sent igår tröståt jag en stor skål med hemmagjord banan- och jordnötssmörsglass. Fantastiskt gott. Tråkigare var dock att jag även tappade min telefon, som jag har lyckats undvika att spräcka skärmen på i tre och ett halvt år. Som två små barn sprang jag och Oskar och lekte på vägen till ICA igår kväll och helt plötsligt kände jag hur någonting gled ur min ficka och kort därefter hörde jag hur något föll i marken. Jag vändde mig försiktigt om, med en fasansfull misstanke om vad som hade skett. Mycket riktigt. Min telefon, som för ovanlighetens skull inte bar något mobilfodral, låg helt naken och utlämnad med skärmen nedåt marken. Oskar hann fram först, lyfte på telefonen och visade mig en skärm som var sprucken i tusentals bitar. Jag ska inte tråka ut er mer med min materiella olycka. Istället hänvisar jag er till mitt recept på den här lena och fantastiska glassen. Klicka HÄR.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Pin it